Fullt upp som vanligt :)

2011-11-06 / 15:04:32 Vardag / 0kommentarer
Oj oj oj, vad mycket som har hänt och vad lite jag har skrivit! I korta drag så har jag varit med och anordnat en Halloween-förfest, skrivit en superlätt tenta, firat Veronica och druckit jättegoda alkoholfria drinkar, övat på och genomfört en pitch, gått på en oerhört bra och intressant föreläsning med Sara Lund som är transvestit. Och så har jag haft familjen från Falköping på besök hela helgen, hur mysigt som helst! I fredags gjorde vi tacos och kollade på Idol och Hellenius hörna. På lördag var det fantastiskt bra väder så vi promenerade in till stan, tittade på min skola, köpte nya skor, åt lunch på Paganini, bowlade, kollade på film, firade mig lite i förskott, lagade mat, och bara myste :) Idag tog vi en promenad efter frukosten och sedan åkte de hem. Resten av dagen har varit väldigt lugn; jag bakade två kladdkakor, en till mig och en att sälja i skolan imorgon, och så har jag suttit i x antal timmar och gjort om mitt CV... tar sådan oerhörd tid!!! Men nu är jag snart klar, då är det bara det personlig brevet kvar, haha :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12