Update!

2011-05-17 / 18:22:46 Vardag / 0kommentarer
Har varit riktigt kass på att uppdatera på sistone! Har bara varit så mycket hela tiden... I helgen genomförde vi iaf Coastal Culture, ett evenemang som vår klass har arbetat med i nästan 2 månader. Det blev sjukt lyckat och det var riktigt roligt att vara med och genomföra det :D Känner sig lite stolt så här i efterhand!



Nu när CC är över är det bara att ta tag i sitt liv igen och få ordning på allt man skjutit åt sidan. Insåg att det bara är två veckor kvar tills jag flyttar från min älskade lägenhet till Längan, där hela min sommar kommer spenderas.. Har lite hatkärlek till Längan om man säger så, men när man väl är där så blir det nog riktigt bra hoppas jag :) Har iaf börjat packa och så, tänker att det är lika bra att komma igång när man faktiskt har tid till det, tror att nästa vecka kommer bli ganska intensiv och sen åker jag till Fkp och innan dess måste allt vara klart! Men men, jag är en god bit på väg :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12