Back in Varberg

2011-01-07 / 14:36:21 Vardag / 0kommentarer
Känns lite som att min blogg dog där efter nyårsdagen, men nu är det nya tag igen! :)
Jag har återvänt till Varberg och möttes där av en iskall lägenhet och ett tomt kylskåp, lovely! Nu (efter tre dagar) är värmen äntligen upp på 20 grader och kylskåpet fylldes på efter en himla kånkandes från Kvantum. Igår var det plugg som gällde, vi skrev vår redovisningsinlämning som är näst intill klar och så skickades marknadsplanen in också, skönt!
Jag har börjat mitt nya, hälsosamma liv nu. Jag ska försöka äta ungefär sex mål om dagen för att hela tiden ha förbräningen igång och jag ska se till att träna mer också, nu när jag äntligen har blivit helt frisk :) Känner dock att min kropp inte är så tränad längre, efter de två-tre timmars Zumbapass som jag och Madde har kört varje dag i Sthlm har jag sträckt mig i sidan av magen och gjort något knasigt med mitt knä.. Men då är det bara att köra andra muskelgrupper istället och försöka bygga upp kroppen igen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12