Australien!

2011-02-22 / 09:33:44 Resor! / 1kommentarer
Första inlägget från Australien, visserligen lite sent men jag har inte riktigt kommit i fas förens nu!
Flygresan gick riktigt bra, vi träffade en kille från Borås som också skulle till Sydney och som vi hängde lite med. Väl framme i Sydney tog det ett litet tag innan vi fick väskan och kom igenom tullen. Pappa o co samt Sofie och hennes man Ben stod och väntade på oss. Sofies föräldrar skulle också till dit samtidigt som mig och Gabriella, men tyvärr lyckades vi inte boka samma plan.. Det var iaf kul att träffa dem alla igen! Efter bilresan till Avoca, som jag pratade sönder totalt bara för att hålla mig vaken, tog vi ett dopp i poolen innan i gick och åt lunch på en pizzeria i närheten. Jag lyckades, efter många om och men, hålla mig vaken till klockan halv sex innan jag totaldäckade och sov i tretton timmar!!
Dag nummer två kände jag mig fortfarande jetlagad men jag försökte hålla mig igång än då. Sandra, Adam, Phoebe och Ayrton kom över för att äta lunch och sen tog vi ett dopp i poolen. Det var riktigt roligt att träffa dem igen efter ett helt år :) På kvällen lyckades jag vara vaken till sju ungefär innan jag kände att, nu är det nog dags att sova!
Tredje dagen regnade det :/ Så vi bestämde oss för att åka till Erina Fair där det blev lite småshopping och fika. På kvällen körde jag, Gabriella och Lovisa Zumba, det var riktigt roligt och de var så duktiga :)
Idag har jag, pappa och Gabbie åkt på en biltur upp till en jättefin fyr. Vi stannade på vägen hem och åt lunch och fikade, det var mysigt! Sen när vi kom tillbaka till Avoca blev det fotbollsmatch, jag, Kicki och Andreas vann två utan tre matcher :)
Här kommer bilder från idag:






Imorgon bär det av till Sydney :)

Ser härligt ut :)

Miss u!

2011-02-27 19:01:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12