Två dagar kvar!

2011-02-15 / 19:23:04 Vardag / 1kommentarer
Nu är det bara två dagar kvar innan jag far iväg och det märks på min stressnivå, har verkligen fullt upp hela tiden och en hel A4-sida med To Do:s! Idag har jag dock lyckats bocka av några saker, jag har bland annat fört över alla Zumba-videos till ett USB så att jag och syrran kan köra det, det har blivit både ekonomistyrning samt Region Hallands plugg, jag har även varit på The Body Shop och blivit sminkad med vårens nya smink, blev även lite shopping där också.. ;) Tanken var att jag skulle köra Zumba med Madde ikväll men jag fick så fruktansvärt ont i magen, antagligen pga stressen, så det fick bli till att ta bussen hem istället :/ Så nu sitter jag här och har ont och tycker lite synd om mig själv. Fast jag kan ju muntra upp mig med den fina Alla <3 dag presenten jag fick av Madde, blev så glad :) Kommer sakna henne så när jag är borta!!


Fick en hjärtmagnet och den här fina bilden på oss utskriven, är från helgen :)

Den här fina kortet fick jag också <3

Dagens inköp från The Body Shop, varav två var gratis :)

Kommer sakna dig med min granne och vän :) Men tre veckor kommer gå snabbt, det är värre för mig som ska virra runt här hemma själv hahaa

Ha de bäst <3

2011-02-17 08:11:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12