Things to change

2011-02-09 / 18:05:10 Event Management / 1kommentarer
Dagen startade med en underbar cykeltur i solen till Atletica. Där satt jag och skissade lite medan Madde körde igenom sitt Zumba-pass, kände mig inte alls lat när jag satt och såg hur hon svettades.. men på fredag smäller det, då ska jag vara helt frisk och köra järnet på hennes första offentliga pass!
Klockan 11, typ, var det dags för WEST-aktivitetsmöte, vi har så mycket roligt planerat för de kommande månaderna :D Stay tuned!
Föreläsningen idag handlade om Storytelling, det var en föredetta eventstudent som höll i den, han var riktigt grym och lyckades göra föreläsningen både lärorik och roligt. Vi fick som uppgift att berätta hur vi själva tyckte att vi var som personer och sedan fick de andra berätta hur de uppfattade en. Jag var i samma grupp som Madde och Corinne som jag känner väldigt väl, det skulle kunna vara negativt eftersom man inte får ett mer objektivt svar på hur man uppfattas men samtidigt kunde vi berätta djupare och ärligare hur de andra var som personer och vad man kanske borde tänka på i sitt beteende. Jag fick iaf veta några saker som jag ska försöka ändra och göra till något bättre, så det var väldigt lärorikt!
Nu har jag suttit och pluggat ekonomistyrning, inte mycket kvar nu! Tänkte belöna mig med ett besök på Cheers, har inte varit där på jättelänge så det ska bli kul :)

Men ååååååh vad roligt att du ska till Australigen igen! Vad avis jag blir! Ska du dit själv igen? :) Hälsa på dom du träffade där? :) Ja, vi får bestämma nån helg efter att du har kommit hem. Det vore så skoj att hälsa på dig i Varberg. Jaa, jag förstår att du har mycket på schemat just nu. Men jag skickar några punkter på hur jag har tänkt mig bloggen, så kan du kika på det när du hinner när du har kommit hem helt enkelt :) Jag tror jag kommer komma igång mycket mer med min blogg om jag känner att den är fin, och det gör jag inte just nu.



Ha det så underbart i Australien!! :D

2011-02-15 11:00:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12