Lördag

2011-02-05 / 17:55:09 Vardag / 0kommentarer
Startade min dag med ett videosamtal med familjen som befinner sig i Australien, de verkar ha det riktigt bra! Längtar tills jag träffar dem :) Efter det tog jag bussen in till stan och köpte lite smått och gott till resan och även lite smink. Det är inte varje dag som jag köper smink så jag slog på stort, hehe. Men det var grejer från Body Shop så förhoppningsvis är det bra grejer som håller länge. Givetvis har jag pluggat idag också, är klar med de två sista kapitlen i Den nya ekonomistyrningen så nu är det bara att kolla igenom allt innan jag tar tag i nästa sak att plugga på... :P Känns ändå bra att vara en bit längre på vägen! Ikväll blir det mys hemma med girlsen hemma hos Terese :)


Sakerna jag köpte på stan idag, lite suddig bild.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12