Trött!

2010-09-21 / 22:50:37 Vardag / 2kommentarer

Update från helgen och början på veckan kommer, men just nu är jag alldeles för trött så det får bli någon gång senare. Däremot kommer en preview på resten av den här veckan:
Onsdag: Seminarie på Upplevelseproduktionen 
                WEST CAMPUS LEAUGE
Torsdag: Projektledning, redovisning
                 WEST-möte
Fredag: Plugga
               Baklängesfest!
Lördag: Tjejkväll och utgång!
Söndag: Städ- och slappdag

Nej, nu är det dags att sova, natti natti.


Johanna Bolin

Hejsan hoppsan!

Verkar som allt är bra med dig och att du trivs bra med allt! Kul att höra=D

Jag brukar faktiskt läsa din blogg, men ska försöka kommentera mer, så du vet att jag läser också;) hehe

Hur som helst, tänkte försöka komma och hälsa på dig om det skulle gå bra nån gång!

Puss o kram!!!

2010-09-22 22:00:32

Nej men hej! :D

Vad kul att du fortfarande läser min blogg! Försöker uppdatera så ofta som möjligt men det går sisådär ibland ;) Hehe, kommentarer är alltid roliga så såna får du gärna skriva så många du vill :)

Absolut, du är så välkommen så! Har du något särskilt datum som du tror skulle kunna passa? Jag har några saker inplanerade men jag tror att vi kan hitta någon gång som funkar :D

Puss och kram!!

2010-09-23 21:40:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12