En lagom stor storm

2010-09-15 / 20:32:47 Vardag / 1kommentarer
Efter en låååång dag framför datorn blir det... ytterliggare några timmar framför datorn ;) Ska kolla på film med Madde, känner att jag är värd det efter att ha pluggat mer eller mindre effektivt hela dagen! Resultatet känns som att det blev rätt bra iaf, trots vissa utsvävningar från ämnet. Hade tänkt ta en promenad på eftermiddagen men tydligen fick vädergudarna för sig att de skulle slänga en liten storm över Varberg och med tanke på att jag har lunginflammation tyckte jag att det var en rätt bra idé att hålla mig inne istället. Tyckte så synd om Madde som var på hemväg från tågstationen då, hon såg ut som en dränkt katt när hon kom hem, stackarn!
Hur som helst, efter min lagom effektiva dag lyckades jag stryka tre av punkterna på To Do-listan, de viktigaste som tur var. Får skjuta upp de roliga tills en annan dag, typ efter fredag då alla inlämningarna är klara, hehe.
Nej, nu blir det mat, medicin och film :)
So long!

Hahaa bästa bilden !! Den dränkta katten :)

2010-09-15 22:51:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12