Dagarna som gått

2010-11-23 / 22:20:01 Vardag / 0kommentarer

Helgen var rätt fullspäckad! I fredags var det taco- och filmkväll hemma hos Maria, så mysigt så :) I lördags var det boxning med Ruben på förmiddagen och på kvällen var det dags för den efterlängtade Evm-festen på Nyfiket. Det var riktigt trevligt, god mat och massa skratt! Efteråt drog vi vidare till Oscars, jag har inte haft en så rolig kväll på länge! :D Söndagen spenderade jag, Madde och Corinne framför tv:n. Vi borde ha pluggat men det var så mycket goare att göra ingenting ;) På kvällen blev jag och Madde bjudna på Disney-kväll i Apelviken. Vi såg Upp och Mulan, me like! Jag är ett oerhört stort Disney-fan, jag älskar verkligen Disney-filmer! 
Igår var det dags för skola igen. Redovisningsföreläsning, sedan ett snabbt besök hos optikern innan det var dags att gå tillbaka till skolan för räknestuga. Jag, Madde och Corinne satt i tre timmar och vi hann göra 8 uppgifter..! Kan ju lugnt säga att man var slut i huvudet efteråt. Därför passade kvällens aktiviteter bra, dvs Dodgeball - the movie :D 
Idag hade vi en föreläsning inom Eventmarknadsföring och sponsring som hölls av en av författarna till vår kurslitteratur, lite coolt! Hon var verkligen duktig på att föreläsa och det var riktigt intressanta saker hon tog upp. Eftermiddagen spenderades med SWOT-analysen till vår marknadsplan och efter det var det hem och fixa inför morgondagen :) Nu är det dags att nana, godnatt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12