Back in Avoca

2010-03-29 / 00:42:11 Australien och USA 2010 / 0kommentarer
I torsdags var det dags att bege sig tillbaka till Avoca Beach. Taget tog cirka sju timmar, inte sarskilt roligt men som tur var sa hade jag hunnit ladda min ipod! Hittade filmen Love Actually pa den, har inte den blekaste om hur den hamnade dar, har inte ens den filmen hemma, men dar var den iaf. Raddade mig ett par timmar. Har ju aven med min alskade suduko-bok som jag ska forsoka bli klar med innan jag kommer hem. Har en sa lange gjort latt, medel och svar, har bara de djavulska kvar... I fredags akte jag till stranden med Sandra, Phoebe och Ayrton och pa kvallen at jag middag ute med dem och deras vanner. Pa lordagen akte jag till Gosford for att kolla nar Phoebe var med i en danstavling. Hon var sa duktig, fick gashud! Senare pa dagen akte jag till Terrigal for att traffa Alessia som hade varit med pa middagen kvallen innan. Vi kakade lunch och kollade lite i affarer. Pa kvallen hade vi middag hos Bob och Sue, Sandra med familj kom dit sa det var trevligt :)
Igar, sondag, var vi i Reptilparken och kollade pa ormar, spindlar, emuer, kangrus, koalor och mycket mer. Vi sag aven nar en Funnel web spindel blev mjolkad, ratt intressant faktiskt. Idag blir det Erina Fair och shopping, vadret ar lite mulet men forhoppningsvis spricker det upp senare sa jag kan aka en svang till stranden!

Har lyckats fa in mina bilder pa ett USB-minne sa att jag kan lagga in dem pa bloggen via Bob och Sue's dator, happyface :) Har ar en bild fran min kortvisit i London, kommer komma fler bilder sen..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12