Byron Bay is epic!!

2010-03-20 / 01:00:58 Australien och USA 2010 / 1kommentarer
Sitter just nu pa ett internetcafe i Byron Bay :D Ar helt underbart har, det som jag sett an sa lange iaf. Kon hit igar kvall efter min fyra dagars lara dig surfa resa som for ovrigt var sjukt rolig! Gick upp 05.00 i tisdags for att ta taget fran Gosford till Sydney, darifran gick surfbussen klockan 08.00 och vi var framme pa campet runt lunch. Surfninge har gatt helt okej de tva dagarna som jag surfade seriost. Dag nummer tva lyckades jag sla i huvudet sa jag fick nagon sorts mini hjarnskakning, inte kul men tanke pa att det inte blev nagon surfning pa hela dagen och inte heller nagon fest pa kvallen. Har aven lyckats knacka till hoften pa nagot vanster och sa har jag skrapsar over hela handerna, armarna och knana men vad gor man inte for att fa rida pa vagorna..
Det var betydligt mer party pa den har resan an vad jag hade forvantat mig, det var verkligen ordentlig fest varje kvall. Pa forsta campet betalade man 20 dollar per kvall och sa fick man dricka hur mycket ol eller sangria man ville, inte helt fel. Instruktorerna var helt sjuka i huvudet men sa himla skona samtidigt, allt ar so heavy, fucking, epic hela tiden. Deras liv gar ut pa att surfa och supa, helt galet! Och att ragga pa alla brudar som kommer dit. Tror att en utav dem var med minst tre tjejer. Fattar inte hur de orkar ta sig upp varenda dag och lara folk surfa efter sa mycket party, men de verkar trivas iaf vilket ar bra. 
Jag traffade sex stycken andra svenskar dar ocksa, sa skont att kunna prata sitt eget sprak lite, behover inte tanka lika mycket da.. Dessutom var de riktigt schysta :)
Vi stannade pa samma camp tva dagar innan vi akte vidare upp langs kusten och stannade pa ett spindelinvaderat stalle mitt ute i ingenstans, inte varldens roligaste upplevelse precis. Sen var det dags att satta sig pa bussen igen och slutligen kom vi fram till Byron Bay. Igar var sista kvallen med ganget skulle man kunna saga. Vi gick till en pub/restaurang och kakade mat, drack och dansade garnet. Loved it! It was epic!

Nu ska jag snart ivag till stranden och chilla, sedan blir det nog shopping, me like! Men forst ska jag ta hand om mina ca 150 myggbett som jag har over handerna, armarna och ansiktet! Och nej jag overdriver inte, jag har raknat dem. Ar helt galet, ser typ ut som om jag har nagon sjukdom eller nat, inte roligt nagonstans!

Saknar alla dar hemma sa mycket just nu, tanker pa er hela tiden! All karlek till er <3

So long...

Emelie goes wild låter'e som!!!

2010-03-22 02:28:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12