Abu Dhabi alltsa

2010-03-02 / 04:21:38 / 0kommentarer

Abu Dhabi, Forenade Arabemiraten, 26/2-10, 08.45

Sitter just nu pa flygplatsen i Abu Dhabi. Ar fortfarande helt slut da jag bara lyckades sova 2-3 timmar pa planet. Jag satt inte alls skont aven fast det var ett valdigt fint och stort plan. Etihad har blivit framrostade till det basta flygbolaget i varlden tror jag och det vore inte konstigt. All personal var supertrevlig, planet var fint som sagt och maten var valdigt bra for att vara flygplansmat. Man fick valja pa tre olika huvudratter, inte sa vanligt. Sen hade de valdigt bra mediaalternativ, massvis med filmer, bade nya och gamla, och tv-kanaler, spel och mycket mer.

Nu vantar jag pa att ga ombord pa sista planet pa den har resan. Flyplatsen ar jattefin och nar vi flog over Abu Dhabi innan vi landade sag jag en jattestor Formel 1 bana och en stor byggnad som var ett stall for Ferrari bilar, tror jag :P Jag trodde att det skulle vara mindre utvecklat eller vad man nu ska saga men det var det verkligen inte. Sag ut so om de hade en fin kust ocksa, detta kanske ar nasta resemal som jag ska boka en resa till. Vore roligt att se hur det ser ut i staden ocksa.

Dags att ga till gaten :)
xoxo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12