Jordgubbar i mängder, tack!

2010-06-24 / 21:19:14 Vardag / 0kommentarer

Större delen av idag har spenderats med Lisa och Andreas uppe vid Falköpings stolthet, Pankasjön :) Vi solade, pratade, badade, skrattade, spelade kort och planerade i fyra timmar sisådär. Johan kom förbi en liten sväng också, han hade med sig en boll vilket tillät mig att visa mina grymma fotbollsskills! ;)
På kvällen träffade jag Matea en sväng, vi åkte till Donken och satt och tjötade i någon timma, sen skulle hon ut och springa, alldeles för överseriös enligt mig fast hon är ju iofs lumpare så.. :) Jag åkte och handlade alla ingredienser (?) som jag ska ha till pastasalladen som jag ska göra imorgon, det är Elinas recept, eller hennes mammas tror jag föresten. Väldigt gott iaf så det får det bli tills imorgon då det är midsommar. Morgondagen ska spenderas först på jobbet (kul!) och sedan ska jag plocka sju sorters blommor uppe på berget, och efter det är det grillning och lekar med massa härliga människor som gäller! Blir nog en bra dag ändå :)
Efter handlingen blev det lite fix här hemma med tvätt coh sånt, tjuvsmakade lite på jordgubbarna som jag köpte också, hihi. De var sååååå söta och goda, skulle kunna äta hur många som helst! Nu blir det läggdags eftersom jag börjar 06.30 imorgon.. Men först kommer en bild på mina goda gubbar ;)



Gonatt :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12