Tänk om

2010-01-14 / 23:41:03 / 0kommentarer
När det mesta är bra, varför kan man inte låta det vara så då? Varför ska man gå och slänga ur sig extremt dumma saker som gör att folk i omgivningen mår dåligt, mår ännu sämre? Varför finns det så själviska personer? Jag trodde att det var meningen att man ska försöka få folk att må bra, speciellt någon som är samma kött och blod. Fast jag kanske borde veta att det inte funkar så i den riktiga världen, inte den världen jag besöker emellanåt iaf om det nu är en riktig värld, den känns så förvriden. Där går allt ut på att man ska göra så att någon annan mår sämre än vad man själv gör så det är väl inte så konstigt att det är som det är.. Så jobbigt bara!
Samtidigt som det är jobbigt och sorgligt så blir jag rädd, utav många anledningar; tänk om det som sägs slår in, tänk om jag själv blir en så bitter människa bara av att vara, tänk om allt i världen blir målat så svart som de verkar tro att den är, tänk om..
Vet inte vad jag ska göra, hur jag ska agera, vad jag ska säga för att det ska bli bra. Hur hanterar man en sån här situation??
Är så tacksam för det stöd som jag ändå har från min omgivning i den världen som det står rätt till i <3

Nej, nu blev det lite för deppigt, får muntra upp med att Karin kommer och hälsar på imorgon! Happyface :D

Dags att sova. Godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12