Kyligt värre

2010-01-02 / 16:52:50 / 0kommentarer

Var duktig idag och gick upp och tränade Body Pump kvart över tio idag, första träningspasset för i år. På vägen hem upptäckte jag att jag hade glömt mina nycklar hemma och pappa och co. åkte till Finland i förmiddags. Som tur var kunde Gabbis åka hit från Götene med nycklar (efter en liten roadtrip) och låsa upp åt mig. Så himla typiskt, jag brukar aldrig glömma mina nycklar och så lyckas jag med det när hela familjen är borta. Gick en lång promenad och skottade hela garageuppfarten för att hålla värmen, man kan ju inte säga annat än att jag tog vara på väntetiden iaf :P Hade egentligen tänkt träna ett pass till i gymmet men det gick bort så mycket tid så jag hoppade över det. Har precis installerat skype på datorn så jag kan prata med Jenny som är på andra sidan Atlanten :) Yey!

Idag är det 54 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för nya äventyr...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12