The One

2010-02-08 / 22:04:55 / 0kommentarer

Veckan började med ledigt från jobbet, inte helt fel. Har ägnat större delen av dagen att fixa med saker inför resan, svarat på mail, provpackat och lite sånt. Har även kollat lite på film, Center Stage: Turn it up. Jag skulle göra vad som helst för att kunna dansa som de gör! En gång för länge länge sedan hade jag en dröm om att bli dansare, men den gick inte i uppfyllelse, obviously :/
Men men, jag har andra drömmar nu istället, får se till att de slår in :)
Har även hunnit med ett träningspass, Body Balance. Det var verkligen tungt idag, har lite småvärk i hela kroppen. Fast då känner man att man lever ;)

En av mina favoritlåtar just nu är faktiskt en gammal goding som jag lyssnade på för fem sex år sedan, Shakiras The One. Jag tycker texten är så himla härlig. Love it! <3

'

There´s nothing like your smile made of sun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12