Mindre än ett dygn kvar!!!!!

2010-02-24 / 13:07:56 Australien och USA 2010 / 0kommentarer
Jag kan inte riktigt tro att det är sant men imorgonbitti 07.15 lyfter planet från Landvetter. Eftersom Lufthansa fick för sig att börja strejka den här veckan blev det lite omkastning av planerna. Detta innebär att jag kommer spendera tolv timmar i London på torsdag innan jag åker vidare. Jag har aldrig varit i London eller England heller för den delen så det ska bli riktigt trevligt. Dessutom kommer jag att få träffa Erik och Elin igen för första gången på en och en halv månad, happyface :D
Efter London bär det av mot Abu Dhabi (?) som ligger i Förenade Arabemiraten :S Hade aldrig hört talas om stället förut men det ska bli intressant. Sedan åker jag slutligen till Sydney, Australien! Längtar, längtar, längtar!!! Fick mail från Bob och Sue, som jag ska bo hos, och de skrev att de kunde komma och möta mig på flyplatsen och att de hade gjort i ordning ett rum som jag ska få bo i osv. De är helt underbara, ska bli så kul att träffa dem igen :)
Nu är i princip allt klart också. Var och hämtade ut australienska dollar på banken förut och köpte fyra pocketböcker på Bokia. Allt är nedlagt i resväskan och handbaggaget är nästan klart. Tänkte bara plocka undan det sista som ligger framme i mitt rum så är jag klar sedan. Vill gärna att det ska vara snyggt och fint när jag kommer hem sen så jag inte behöver städa det första jag gör..

Satt och kollade på Hitta Nemo förrut och jag brast ut i tårar i slutet av filmen när Nemo träffar sin pappa igen. Jag tror att det är en indikation på att jag kommer sakna min familj rätt mycket när jag är borta, vet inte riktigt hur jag ska klara att säga hej då till pappa på flygplatsen, men det får jag ta då, inget jag behöver tänka på just nu.

Resten av min dag ska gå ut på att ta det lugnt och umgås med familjen :) Ska försöka bli av med min huvudvärk som smög sig på igår kväll och som fortfarande inte har släppt :/ Men det är bara att trycka i sig ett par Alvedon och lägga sig framför ytterliggare en film.

Simma lugnt ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12