Hidden Away

2010-12-08 / 20:04:19 Vardag / 0kommentarer
Det är helt otroligt vad mycket saker, som egentligen är fasansfullt tråkiga, man gör istället för att plugga... Mitt rum ser som vanligt ut som ett bombnedslag och likaså köket, vilket inte är bra! :S Jag har kommit fram till att jag som vanligt har för mycket saker, jag har väldigt svårt för att slänga saker och någon gång kommer man säkert använda den där saken som man faktiskt aldrig kommer använda! Vilket leder till att jag har sååå mycket saker som bara ligger och tar plats vilket resulterar i att de sakerna jag faktiskt använder inte har någonstans att vara. Så därför tog jag tag i projektet Rensa och organisera! Blev något bättre faktiskt, har fyllt nästan en väska med saker som jag inte vill slänga men som jag ska ställa hemma hos pappa och Kicki istället :) Har fått lite mer ordning iaf! Har även hunnit tvätta nästan alla mina saker samt organiserat i det lilla förrådet jag har i hallen. Duktiga jag :)
Som en glädjande nyhet efter allt mitt hårda slit upptäckte jag att jag hade fått ett litet paket på posten. Det innehöll en av världens genom tiderna bästa film, Inception <3 Får se om jag tittar på den idag eller om jag håller lite på det :P
Här kommer iaf lite bilder på mitt stökiga rum:


Jag slänger med en bild på Inception också :)

Nu ska jag försöka plugga lite, trots att jag är helt slut efter att ha pluggat hela dagen i skolan! Känner redan på mig att det kommer gå sådär, haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12