Västkustbo!

2010-08-22 / 17:06:10 Vardag / 1kommentarer
Blev inget mer skrivande i fredags, dagen bara fortsatte i ett! På lördagen var det bara att packa ut det sista i bilen och sedan bege sig mot Varberg. Vi kom fram runt ett ungefär och började langa hela mitt liv i det 1 rok som jag ska spendera kommande år i. Det gick betydligt snabbare när pappa och Andreas hjälpte till att bära, jag tyckte att jag sprang hur många vändor som helst till bilen i veckan. När allt väl var uppe var det bara att börja torka ur lådor och hyllor och ställa in allt. Andreas var så duktig och ställde i ordning mina filmer, böcker och gosedjur.  Efter ett tag fanns det inte så mycket för pappa och Andreas att göra så de spelade lite Guitar Hero :) Vi åkte och handlade mat att fylla min tomma kyl med och pizza eftersom ingen orkade laga något. Efter en dag med hårt arbete var alla tre helt slut! Vi kollade på På andra sidan häcken och gick sedan och sov.

Imorse åt vi frukost tillsammans och sedan åkte pappa och Andreas tillbaka till Falköping. Kom en och annan tår då, men jag ska nog klara det här och det är inte så långt hem om jag vill hälsa på!
Har iaf spenderat större delen av dagen att fixa klart på alla mina saker och kläder, har även dammsugit hela lägenheten. Tog mig en liten cykeltur till centrum för att kolla lite på skolan och så :) Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen och kolla på en film eller nåt.

Med hälsningar från Varberg, Sveriges surfstad och framsida ;)

jag tror det kommer gå toppen :) hur verkar allt än så länge?



åh vad roligt att du drar igång med min design. det ska bli grymt spännande att följe utvecklingen ;) haha

2010-08-23 08:04:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12