Sommar

2010-08-12 / 13:11:57 Vardag / 1kommentarer

Nu var det ett himla bra tag sedan jag skrev! Får verkligen bli skärpning!
För tillfället sitter jag i köket hemma hos mamma på Eversvägen i Oskarshamn. Jag åkte hit i måndags och ska stanna tills på lördagmorgon. Än så länge har jag och mamma varit på IKEA, ätit middag på Lilla Krogen, kollat på film, pratat strunt, pratat sånt som inte är strunt, varit på stan, solat, skrattat, gråtit, och mycket mer. Dessutom hag jag lyckats sträcka bröstkorgen (!) eller nåt sånt när jag gick igenom alla flyttkartonger som vi har i lillstugan. Det var så trångt där inne så man fick arbeta sig inåt mellan kartongerna och då blev det lite konstiga vridningar.. Men det börjar bli bättre nu vilket är skönt :)
Igår tog jag hand om min lilla prinsessa på dagen och på kvällen åt vi middag hos Jöpa och Martina, det var trevligt! Mindre trevligt var det när jag kom hem och gick igenom en kolsvart trädgård till ett kolsvart, tomt hus. Jag brukar inte vara mörkrädd men igår kväll var jag verkligen det! Mamma var ute på krogen med några kompisar och jag ville inte gå och lägga mig innan hon kom hem, eller jag vågade helt enkelt inte. Så jag satt och kollade på film till klockan tre på natten, då kom mammsen hem.. :P
Idag skiner solen men jag är helt slut efter att bara ha fått några timmars sömn, kanske blir en liten promenad sen iaf :)

Tidigare i sommar har jag jobbat, varit i Skåne på campingsemester med pappas familj, börjat packa inför min flytt till Varberg (:D), lekt med mina vänner, kollat på en av världens bästa filmer; Inception!!, varit på 20-årsfest, varit på kusinträff, varit alldeles för många gånger på Donken, lärt mig dricka kaffe och insett att jag verkligen kommer sakna min familj och Falköping!

.e


Johanna Bolin

Din sommar låter som den har varit riktigt härlig=)

Hoppas det går bra med flytten (idag va?) =)

Och förresten, har du lärt dig dricka kaffe?! Waoo;)

Vi hörs och ses! KRAM!

2010-08-21 15:23:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12