Little wonders

2009-09-21 / 14:41:09 / 1kommentarer
Min lediga dag! :)
För mig innebär lediga dagar arbete med Musical Cockail, vilket jag inte har något emot. Idag har jag bland annat varit på återbesök hos flera företag. Detta tog större delen av förmiddagen och lunchen så jag bestämde mig för att jag var värd lite ledigt från det också nu under eftermiddagen. Jag fick hem New Moon igår kväll efter jobbet och jag har redan läst 174 sidor.. obsessed??! Tror det ;)
Egentligen har jag cirka en miljon andra saker som måste göras; studentkort, städning av mitt rum (jag blev aldrig klar sist jag skulle göra det), tvätt och mycket mycket mer. Men ibland orkar man helt enkelt inte så därför får jag ta det lite lugnt och ladda inför PSI ikväll.
Dags att återvända till Edward Cullen!

Puss <3

Our lives are made in these small hours
these little wonders, these twists & turns of fate
time falls away, but these small hours,
these small hours still remain

såg på claras blogg att du med tränar på NC. det visste jag inte men alltid roligt med folk man känner till :)

2009-09-21 22:36:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12