Just dance

2009-09-26 / 20:34:13 / 0kommentarer

Sömnproblem är inte kul, inte någonstans! Vaknade 06.44 imorse och kunde inte somna om. Visst så får man mycket gjort när man går upp tidigt, jag gjorde både passerkort, vek tvätt och började städa mitt rum (har fortfarande inte tagit tag i det, skäms!). Problemet är att man blir så oerhört trött på kvällen istället! Men det är bara att ignorera och köra på ;)
På förmiddagen idag stod jag och Martin på torget och delade ut vykort, sen tog jag en tripp till Skövde och delade ut ännu fler. När jag väl var hemkommen var det bara att byta lite kläder och åka iväg till Grolanda för att kolla på fotboll med Lisa och Elina. Det var rätt kul, fast Grolanda förlorade, det var mindre kul.
Nu är det dags att fixa sig lite och sen bege sig till Matea för förfest, sen blir det utgång i Skara :) Med tanke på mina senaste bravader bestämde jag mig för att vara nykter och agera som chaffis, men det betyder inte att det blir mindre kul för det!
Som alltid går vi all in..

Puss ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12