I Gotta Feeling

2009-10-23 / 09:39:02 / 0kommentarer
Godmorgon :)
Idag blir nog en bra dag. Gick upp tidigt för att hinna tvätta, duktiga jag.. Vädret är ju inte sådär himla inspirerande men jag har inte planerat att spendera någon större del utav dagen utomhus, ska bara kila iväg till affären och bygga upp ett litet matförråd tills imorgon, då är det nämligen högskoleprov och det lär krävas energi. Jobbar "bara" sju timmar idag, sen ikväll blir det mys hemma med familjen framför Idol, me like.

Igår snöade det på kvällen, väldigt små flingor men ändå, så jag blev inspirerad och har börjat planera lite inför julen. Jag älskar verkligen julen, det är så oerhört mysigt. I vanliga fall brukar jag börja köpa julklappar på sommaren så i år ligger jag lite efter i planeringen, men det kommer nog lösa sig ändå, har ju fortfarande några månader på mig.

Have a nice day :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12