Bye bye Sverige, hello Gran Canaria

2009-11-06 / 22:09:36 / 2kommentarer
Nu är allt packat och klart inför avfärden klockan 04.00 i natt. Ska bara lägga fram lite kläder som jag ska ha på mig.

Nu ikväll har jag pratat i telefonen med mamma, Jörgen och min prinsessa Vanessa <3 Sen var det middag med familjen innan jag, lite otippat, följde med min kära syster Gabriella till ungdomsmöte i kyrkan. Det var faktiskt riktigt kul. Jag vann en lek och fick en napp-påse (färdkost på flyget imorgon) och så sjöng vi fina låtar. Sen var det predikan, vilket var lite svårt att hänga med på bland annat för att jag inte har läst bibeln och han som pratade hänvisade hela tiden till avsnittet i typ Kungens bok om Josef. Jag trodde givetvis att han menade Jesus "pappa" men det var tydligen en annan Josef, fick jag veta efter halva tiden av Gabbis, som hade blivit nedslängd i en brunn och tydde massa drömar och grejer. Dessutom kom han hela tiden inpå massa sidospår så jag tappade konstant bort tråden, fast lite saker av de han sa snappade jag upp och det var riktigt bra saker. Efter predikan var det fika, verkligen trevligt :)

Nu är det dags att sova några timmar och sen beger jag mig till Gran Canaria :D
Kanske skriver något litet inlägg om jag får tag på en dator.

Pusspuss <3

Neeeee, gå inte med i någon såndrä sekt nu Em!! Å se till att ha det jättebra på gran can! PUSS

2009-11-07 02:35:37

Hehe, nej då jag lovar. Jag gick med på grund av uttråkning och för att jag skulle få gratis fika ;) Hade det toppen! Pussss

2009-11-14 23:38:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12