Älskar, älskar, älskar New Moon

2009-11-20 / 12:56:06 / 0kommentarer
Gårdagen:
Efter diverse felkörningar anlände vi till Filmstaden i Jönköping. Där var det fullt med folk som alla stod och väntade på att få komma in i biosalongen. Måste säga att jag blev lite besviken då ingen var utklädd, men men man kan inte få allt här i världen.
Twilight var lika bra som alltid och när den var slut kände man att förväntningarna dallrade i luften. Jag och Gabbis kunde knappt sitta stilla. Efter en kort reklam var det dags för New Moon!
Herregud vad bra den var!! Jag älskade fullkomligt allt med den! <3

Efteråt var det bara att sätta sig i bilen och börja resan hemåt. Som tur var hade jag och Gabbis mycket att prata om så det var inga problem att hålla sig vaken. Kom i säng 03.17 efter en lovely kväll/natt :)

Idag:
Idag kommer farmor och farfar på besök för att fira min födelsedag lite i förskott. De åker nämligen till Thailand den 25:e och är borta i en månad. Vi ska gå ut och äta lunch och sen blir det lite fika också :)

Sen ikväll blir det mat och film med brudsen, me like!

Puss så länge




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12