Ullared imorgon

2009-05-22 / 20:25:18 / 0kommentarer
Jobb både igår och idag, känner mig helt utsliten med tanke på att jag har fått max fem timmars sömn de fyra-fem senaste nätterna. Inte särskilt bra med tanke på att jag är van vid minst sju helst åtta timmar per natt. Men jag får väl gå och lägga mig tidigt ikväll istället. Detta är i och för sig ett måste eftersom jag och Elin och eventuellt Lisa beger oss till Ullared klockan sju imorgonbitti. Det ska verkligen bli en upplevelse, jag har faktiskt aldrig varit där! Sitter och skriver en inköpslista, det är mycket som ska inhandlas, inte minst till studenten som är den största anledningen till att jag åker. Var och inhandlade baguetter att ha med i bilen förut. Det ska bli så roligt imorgon, längtar!
Sen på kvällen blir det mys med de Fantastic Four, min tredje familj nästintill ;) Vi ska laga middag och kolla på Robinsson, blir kanske någon Sällskapsresan-film också.

Nu är det dags att prova min studentklänning och balklänning som har kommit hem från sömmerskan, hoppas verkligen att de passar nu!

Puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12