Ullared. Chillfest. Pyjamasparty.

2009-05-24 / 21:19:56 / 2kommentarer
Gårdagen kan summeras med tre ord; Ullared. Chillfest. Pyjamasparty.
Dagen startades klockan 06.30 då det var uppstigning. Efter smått iordningsgörande var det dags att gå ut till Elin som stod utanför och väntade med bilen. Vår tripp började exakt klockan 07.07. Efter enormt bra kartläsning och körning anlände vi till Gekås, Ullared med förväntningarna på topp. Jag ska vara ärlig, jag trodde faktiskt inte på alla som sa att de hade allt på Ullared innan jag åkte dit, men jag måste inse att jag hade helt fel. De har verkligen ALLT!
Största delen av shoppingen var inför studenten men jag köpte lite övriga saker också bland annat en necessär, ett paraply och en brasse-stol :) Den totala kostnaden blev 774,02 kronor, vilket var betydligt mindre än vad jag trodde att det skulle gå på.
Efter runtfarandes med vagnarna och ex antal "Ursäkta mig!" var det dags för mat. Den måltiden kändes verkligen rätt, jag var helt utsvulten vilket inte var något jag tänkte på när jag var inne och shoppade. Jag hade väl för roligt. Efter lite mer kikandes i affärer styrde vi kosan tillbaks till Falköping, nu var det min tur att köra, yippie :) Det är inte ofta jag får chansen att köra växelbil så det är klart att jag tar den de få gångerna som den dyker upp.

På kvällen var det dags för grillning med de Fantastic Four hemma hos Lisa. Vi fick lite förstärkning av Elin och Emelie. Chill-grillkvällen var verkligen trevlig och utvecklades sedan till en chillfest istället. Det blev massa flum, skratt, spel, glasögon och svepningar. Kan ha varit den roligaste kvällen på väldigt länge! :D
Resulterade också i lite ny information att svepa tankarna runt, så nu blir det dags för bearbetning igen då... Känns faktiskt helt okej ändå, tro det eller ej.
När kvällen började lida mot sitt slut blev det bestämt att vi skulle sova över, eller jag och Jonas i allfall. Så efter att de andra begett sig hemåt nattade vi Jonas som var lite, eller rätt så mycket på lyret så att säga. Sedan blev det girltalk mellan mig och världens bästa Lisa <3 Skulle inte klara mig utan henne!

Som sagt var detta en av de roligaste kvällarna jag haft på väldigt länge och detta måste verkligen göras om igen inom en väldigt snar framtid :)

Puss!

Lisa :)

åh du är bäst!!!!!

och gårdagskvällen var verligen kanonrolig :D haha!

2009-05-24 22:01:05
Emelie

Du också!!!

Kan man säga, hehe :D

2009-05-26 12:09:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12