Fullt upp så att säga

2009-05-13 / 08:00:04 / 0kommentarer
Var några dagar sedan jag skrev, har varit lite mycket på sistone vad gäller plugg och jobb. Annars har väl livet rullat på som vanligt.
Spenderade större delen utav gårdagen utomhus, slutade skolan halv elva så jag åkte hem till Andreas och solade :) Väldigt skönt, fast det blåste lite väl mycket :/
Skulle ha pluggat ordentligt igår men det gick inte så bra med tanke på att världens bästa bok fanns här hemma och var tvungen att bli utläst, vilket den faktiskt blev framåt ett på natten :P Men idag är det verkligen plugg som gäller, har både kemi-prov och biologi-redovisning imorgon så det är dags att börja fokusera nu, känns sisådär lagom kul! Men imorrn kväll ska jag, pappa och Gabbie på bio och se Änglar och demoner, det ska bli roligt!
Nej, ska väl fortsätta plugga lite innan det är dags att bege sig till skolan och en piano-uppspelning! :S Lite nervös jag är eller!! Men det går nog bra.. hoppas jag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12