Kebabpizza

2009-06-01 / 17:02:04 / 0kommentarer

Har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna. I trosdags var det party på Husaren i Skövde som gällde! Vi förfestade hemma hos Elins bror innan det var dags för utgång. Husaren var faktiskt väldigt bra, fanns flera olika dansgolv och barer som passade alla. Verkligen en trevlig kväll :)
I fredags var det dags för storbak här hemma. Jag skulle baka bröd till studenten och detta tog mig ungefär tre timmar, kände att jag hade kunnat spendera dem på ett bättre sätt.. Men brödet blev väldigt gott faktiskt :) Sen på kvällen var det jobb 17-23 som stod på programmet.
I lördags var det dags för den efterlängtade DAF-festen. Första delen av den ägde rum på Ållebergsymnasiets skolgård. Där var det lekar som stod på programmet, bland annat äggkastning, kropp mot kropp, munk-ätning och vatten-förflyttning. Sedan avslutades allt med en final då ett så långt ord som möjligt skulle bildas av bokstäver som man vunnit under eftermiddagen/kvällens gång. Ville man byta en bokstav fick man springa bort till lekledarna och byta, var rätt trött efter de fem vändorna som jag gjorde, så att säga. Vi bildade iaf lasersikte som ord och detta vann vi på :D Måste bara säga bra jobbat mitt lag, all cred till er :) Sedan var det dags att åka hem och fixa sig lite innan festen drog igång ordentligt i Margaretasalen. Måste säga att det var en trevlig kväll på det stora hela, lite mycket dricka kanske, men man lever bara en gång ;) Efter att vi städat lite gick jag, Erik, Andreas och Lisa till Valentino. Sen var det samtal på en parkbänk utanför Terran i ca en timma, var ljust när jag väl kom hem (fick lite minnen från chillfest med Erik och Adam från förra sommaren). Måste bara säga att Erik är världens bästa! <3 Kebabpizza är verkligen något bra att tänka på, blir såå glad då :) Hehe :P
I söndags (igår alltså) sov jag till klockan halv elva vilket är oerhört ovanligt för att vara jag. Brukar vakna vid sju i vanliga fall :/ Efter en frukost bestående av jordgubbar och knäckemacka åkte jag till Elina för att sola med henne och Nathalie. Verkligen mysigt :) Sen blev det lite studentshopping för deras del och en fika på Donken. Senare på kvällen var det bara att ta fram camping-grejerna och bege sig till Ållerbergsgymnasiet för att delta i Ållecamp! Det var verkligen fest, men tyvärr, trött som jag är, så kände jag att det var dags att krypa till kojs runt klockan ett. Nu var det dock så att vårat tält stod precis mitt där alla satt och ljudnivån var inte låg om man säger så. Det var cd-spelare, megafoner och allsång från alla håll. Efter två och en halv timma insåg jag att jag inte skulle kunna sova så jag gick upp istället. Gav det ett till försök när även Lisa och Emelie skulle sova men icke. Båda två somnade efter typ två minuter och jag låg kvar ett tag innan jag blev för uttråkad och gick upp igen. Satt och chillade lite med de övriga som var vakna utanför tälten nedkrupen i min sovsäck och försökte sova lite där, men det gick inte det heller. Försökte även sova i baksätet på Bizzas bil, men inte heller det dög för mig, tydligen. Hittade ett annat trevligt tält med sovande och icke sovande invånare och där låg jag och chillade ett litet tag. Nu började klockan närma sig fem så då var det inte riktigt någon mening med att sova. Hämtade bilen hemma klockan sex och sen var det Donken-frukost, givetvis. Martin blev inte överlycklig när tjugo personer stod och hängde på låset klockan sju på morgonen. Förutseende som jag är hade jag ringt och beställt vad jag och några till skulle ha. Efter en stärkande frukost var vi redo för det vattenkrig som vi hade planerat, tyvärr var det inte många tvåor och ettor som började så tidigt så vi kastade vatten på varandra och sedan åkte jag hem och sov på soffan i två timmar, orkade inte ens ta mig upp till mitt rum. Andreas kom förbi och solade med mig sen när jag vaknat och så blev det lite mer Donken. Fick åka en liten tur i Eriks nya, supersnygga bil också :D Och nu sitter jag här. Ska städa mitt rum och kolla på en film sedan är det dags att sova!! Ska bli så skönt att ligga i en säng att sova! Ingen risk för ryggproblem där inte.

Puss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12