Det var ett tag sedan!

2009-06-22 / 10:41:46 / 0kommentarer

Idag är det måndag och jag är ledig, så skönt :) Har haft fullt upp de senaste dagarna. Det började i torsdags med jobb 7-16 och sedan satte jag mig i bilen och körde i två och en halv timma med slutdestination Håstens camping i Varberg och midsommarfirande :)  Där väntade Lisa, Frida, Emelie, Emelie, Carro, Carin och Sara som hade åkt tidigare på dagen. På kvällen blev det fotboll och chillande med våra grannar rakt över grusplanen. Sent omsider kom man i "säng" i ett gigantiskt tält på en gigantisk luftmadrass, me like ;)
Dagen efter, fredag, var det midsommar. Blev lite handling av mat, lite mysande i solen, lite McDonalds m.m. På kvällen blev det grillning och sedan drog vi med halva campingen på brännboll, riktigt kul :) Sedan gick vi över lite till våra grannar innan vi begav oss till Varberg centrum och Sociten (?) som kan vara det finaste uteställe jag varit på! Där var det party tills jag upptäckte att min kära mobiltelefon hade rymt och då var det dags att gå hem.
På lördagen var det dags att bege sig hemåt. Jag, Lisa och Emelie åkte innan de andra eftersom jag skulle börja jobba klockan 18. Verkligen trevlig Varbergs-vistelse med underbara människor! Varberg -09 ;)

Puss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12