Veckan och helgen som gått

2009-12-14 / 16:39:08 / 0kommentarer

Förra helgen var Nessan och mammsen här, Uffe var med också. Det var riktigt trevligt trots att jag började bli sjuk. När de kom köpte vi kinamat och kollade på Idol. Min prinsessa sov över hos oss, jag höll på att trilla ur sängen flera gånger så som hon snoddde runt. Efter frukost lekte vi kurragömma med Lovisa och Andreas, måste ju säga att jag var lätt sämst men det kan nog bero på att jag är dubbelt så lång också.. Det var så underbart att ha alla syskonen hemma samtidigt, det händer ju inte allt för ofta. På dagen fikade vi på stan och besökte stans måste, Falbygdens ost. Så blev det lite paketutdelning också eftersom både jag och Nessan har fyllt år, 19 och 8 :) Sen var det Robinsson och TP. På söndagen blev det lite tårar men som tur är ses vi till jul, längtar!

I tisdags var vårat team och Eriks team plus Maria och åt på Mingus med Georg och Johan. Det var riktigt trevligt faktiskt, och maten var jättegod. Det var väldigt mycket skratt, precis som det brukar vara när team Karro är i farten.

I onsdags var jag ledig och då var det Skövde-besök med Lisa och Elina, till mitt värkande huvuds förtret. Men jag var verkligen tvungen att köpa klart mina julklappar, vilket jag ändå inte gjorde :P Dagens låt var definitivt You Got (What I Want) med systrarna Graaf, love it! Vi avslutade shoppingturen med att snurra runt i hela Skövde i 40 minuter medans vi letade efter Em, som för övrigt låg precis där vi började letandet.. Var iaf väldigt trevligt :)

Dagen efter mådde inte en enda del utav min kropp bra så det blev till att ligga i sängen. Detta är inte något som jag är bra på, så efter att ha kollat på två filmer och insett att klockan inte hunnit bli mer än kvart över elva bestämde jag mig för att rensa i min byrå och i lådorna under min säng. Lyckades även sabba min dator så den fick omformateras, men nu är den som ny igen vilket inte är helt fel ändå.

Helgen har varit mest jobb, men lite fikande och sånt har jag ändå hunnit med :) En bra vecka om man bortser från sjukdagarna.

Puss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12