Ordning och reda

2009-12-15 / 13:49:42 / 1kommentarer
Har precis varit uppe på vinden och letat reda på alla mina lådor. Det tog typ en timma och en halv timma att hitta alla, vi har så mycket grejer där uppe och allt står intryckt i två små bås så det går typ inte att komma in. Nu har jag iaf dragit ut och kollat i varenda kartong (det står inte på alla vad som är i, inte bra) och sedan ställt in dem snyggt så det faktiskt går att komma in i båsen. Lyckades hitta alla mina kartonger, tror jag, har inte riktigt koll på vad jag har sparat och inte, och nu står de uppradade utanför båsen så jag har koll på vart dem är :)
Hade egentligen inte tänkt spendera dagen till detta men när jag började städa på mitt rum var det saker som skulle upp på vinden och då tänkte jag att det är lika bra att göra iordning på alla mina saker när jag har tid till det och så tänkte jag att det är lika bra att fixa iordning pappa och Kickis saker med eftersom de aldrig har tid till det.
Nu ska jag äta, har bara fått i mig en clementin idag..

haha ja, jag klagar inte direkt. ääälskart här. hur är det där hemma då?

2009-12-17 05:39:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback



Tillbaka till startsidan


   1 2 3 4 5 6 789101112

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 101112

   1234 5 6 7 8 910 11 12